Sunday, September 18, 2016

کاهش وزن در افراد شاغل و پرمشغله

کاهش وزن برای خیلی ها پیچیده و خسته کننده به نظر می رسد. باید دقیقا حساب مقدار مصرف کالری روزانه را داشته باشیم، مرتب به باشگاه برویم یا مکمل های چربی سوز مصرف کنیم. درسته این ها کمی پیچیده و خسته کننده هستند اما نیازی نیست که حتما انجام شوند.


هدف ما در زندگی این نیست که خودمان را غرق شمارس کالری ها کنیم و تمام وقتمان را صرف رفتن به باشگاه کنیم. با این اوصاف ممکن است از زندگی لذت زیادی نبرید و ذهن و احساستان تاثیر منفی از آن بگیرند. بنابراین وقتی زندگی شادی نداشته باشید کاهش وزن چه ارزشی دارد؟


به جای این که همیشه دنبال رژیم های سخت بروید و مرتب مراقب غذاهایی که می خورید باشید فقط کافی است چند تغییر ساده در برنامه غذایی خود ایجاد کنید. توصیه هایی که در این متن می خوانید نه تنها اثر بخش بلکه ایمن و سالم نیز هستند. می توانید با این نکات، سلامت جسمی خود را تقویت کرده و به آسانی از اضافه وزن خلاص شوید. این ۳ ترفند ساده کاهش وزن را از همین امروز به کار ببرید تا نتیجه کاهش وزن را در عرض یک هفته ببینید.


روش های کاهش وزن برای افراد پر مشغله


پروتئین


برنامه رژیمی پروتئین بالا معمولا در برنامه های کاهش وزن طولانی مدت جواب می دهد. اما وقتی بحث نگرانی در مورد کربوهیدرات ها و چربی ها پیش می آید رژیم پروتئین بالا در اولویت قرار می گیرد. تاثیراتی که پروتئین می تواند در کاهش وزن داشته باشد:


پروتئین در مقایسه با چربی و کربوهیدرات هنگام هضم کالری بیشتری می سوزاند.


پروتئین از تحلیل رفتن ماهیچه ها جلوگیری می کند. ماهیچه هایی که در سوزاندن کالری به بدن کمک زیادی می کنند.


پروتئین باعث می شود در طولانی مدت احساس سیری کنید و کمتر به سمت غذا بروید.


سعی کنید بیشتر غذاهای پروتئین دار مصرف کنید. سفیده تخم مرغ، مرغ و ماهی، آجیل و… فقط کافی است یکی از غذاهای پروتئین دار مورد علاقه خود را در نظر گرفته و به برنامه غذایی روزانه خود اضافه کنید.


روش های کاهش وزن برای افراد پر مشغله


آب


متخصصان و پزشکان همیشه نوشیدن آب را توصیه می کنند و برای آن دلیل دارند. یکسری عملکردهای بدن در صورت هیدراته بودن بدن کار خود را خوب انجام می دهند. مثلا انتقال مواد مغذی در بدن. در صورتی که بدن هیدراته باشد و آب کافی دریافت کرده باشد می تواند کالری بیشتری بسوزاند. بنابراین با توصیه دوم است که توصیه اول موثرتر می شود. آب هم می تواند یکی از عوامل سیری شما باشد. خیلی ساده است صبح ها پس از بیدار شدن و قبل از هر وعده غذا یک لیوان بنوشید تا احساس سیری کنید و کمتر دلتان غذا بخواهد. گذشته از تمام این ها آب برای پوست و سلامت نیز بسیار مفید است. بنابراین همیشه به مقدار کافی مصرف آب داشته باشید.


ادامه مقاله در سایت بدونیم: ۳ راه کاهش وزن برای افراد پر مشغله


نوشته کاهش وزن در افراد شاغل و پرمشغله اولین بار در مجله سلامت پدیدار شد.

Powered by WPeMatico

No comments:

Post a Comment