Thursday, September 15, 2016

نمایش محصولات اسلایدری ووکامرس افزونه Woocommerce Product Slider

حتما شما نیز در سایت های خود از یک یا چند اسلایدر برای نمایش تصاویر مختلفی نظیر محصولات ، مطالب ویژه و خدمات سایت خود استفاده می کنید ! در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای ووکامرس را داریم که توسط آن قادر به نمایش محصولات ووکامرسی خود در قالب اسلایدر خواهید بود . افزونه Woocommerce Product Slider یک افزونه فوق العاده حرفه ای و کاربردی برای ووکامرس می باشد که شما را در زمینه ی ایجاد اسلایدری که حاوی محصولات ووکامرسی شما باشد ، یاری می نماید . با این افزونه به راحتی می توانید محصولات ووکامرس خود را به صورت اسلایدر و به شکلی زیبا نمایش دهید و توضیحاتی درباره محصولات خود را نیز در آن درج کنید . در ادامه با ما و آموزش افزونه Woocommerce Product Slider همراه باشید .


نمایش محصولات ووکامرس به صورت اسلایدر با افزونه Woocommerce Product Slider افزونه woocommerce product slider نمایش محصولات اسلایدری ووکامرس افزونه Woocommerce Product Slider Woocommerce Product SliderWoocommerce Product Slider wpsource



به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی افزونه در زیر منوی yith plugins گزینه ی ” Product Slider Carousel” مشاهده می شود. با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات افزونه منتقل خواهیم شد. دارای دو بخش تنظیمات می باشد.


Enable Rtl support: پشتیبانی از RTL
Loop slider: چنانچه می خواهید اسلایدر شما با اسکرول کردن بچرخد این گزینه را علامت بزنید.


AutoPlay : سرعت شروع حرکت اسلایدر


Content settings


Title: انتخاب عنوان مناسب برای اسلایدر 
Show Title: نمایش عنوان
Choose Product Category: انتخاب دسته ای برای محصول


حال برگه ای را ایجاد می کنیم و در آن آیکون مخصوص به اسلایدر را مشاهده می کنیم.


با کلیک بر روی آیکونی که در تصویر با کادر قرمز مشخص کردیم، پنجره ای باز می شود که می توانید در آن اسلایدری را که ایجاد کرده اید انتخاب کنید.


سپس بر روی دکمه ی Insert کلیک کنید تا در برگه قرار گیرد.


 


صفحه افزونه
منبع: نمایش محصولات اسلایدری ووکامرس افزونه Woocommerce Product Slider

No comments:

Post a Comment