Sunday, October 2, 2016

سئو کلی سایت






سئو و وب برندینگ


سئو و بهینه سازی سایت یکی از ایزار های بسیار مفید در افزایش بازدید و فروش می باشد. صاحبان مشاغل و وبسایت های اینترنتی می توانند با انجام سئو و بهینه سازی سایت شان مشتریان و بازدید کننده وبسایتشان را چند برابر نمایند.

از این رو طراحی سایت هنر سپید در نظر دارد برای پر کردن این خلا در کسب و کار های آنلاین و  وب سایت ها ، خدمات سئوی کلی خود را در قالب 3 پکیج کامل به مشتریان ارائه نماید . برای آشنایی با این پکیج ها به جدول زیر توجه نمایید .

پکیج های سئو :






































































 طرح پایهطرح استانداردطرح پیشرفته
افزایش سرعت سایتامکانات سایتامکانات سایتامکانات سایت
کاهش حجم صفحات تا حد ممکنامکانات سایتامکانات سایتامکانات سایت
بهینه سازی تصاویر سایتامکانات سایتامکانات سایتامکانات سایت
بهینه سازی ساختار داخلی سایتامکانات سایتامکانات سایتامکانات سایت
سئو On-page  صفحه نخست وب سایتامکانات سایتامکانات سایتامکانات سایت
معرفی سایت به گوگلامکانات سایتامکانات سایت
افزایش سرعت ایندکس صفحاتامکانات سایتامکانات سایت
راه اندازی شبکه های اجتماعی (گوگل پلاس، لینک دین، فیسبوک ، آپارات، اینستاگرام ) و اتصال آن ها به وب سایتامکانات سایتامکانات سایت
ورود اطلاعات اولیه شبکه های اجتماعیامکانات سایتامکانات سایت
آنالیز و تحلیل کلمات کلیدی وب سایتامکانات سایتامکانات سایت
سئو On-page صفحات داخلیامکانات سایت
تولید محتوا برای کلمات کلیدی (هزینه مقالات به مبلغ فوق افزوده می شود)امکانات سایت
تضمین رشد کلمات کلیدی درگوگلامکانات سایت
20 درصد لینک بولدینگامکانات سایت
20 درصد وب برندینگامکانات سایت
قیمت600،000 تومان1،100،000 تومان2،200،000 تومان

کدام یک از پکیج های اشاره شده برای کسب و کار شما مناسب بود ؟

📌 توجه 📌 مشاوره رایگان برای سئوی کلی وب سایت


اگر شما به دنبال افزایش رتبه خود در گوگل بوده و به دنبال مشاوره تخصصی هستید ، با شماره تماس های هنر سپید در تماس باشید یا عدد 👈🏼 ۲۱ را به شماره تلفن 👈🏼 09127933514 ارسال نمایید تا کارشناسان هنر سپید برای مشاوره رایگان سئوی کلی با شما تماس بگیرند . یا فرم تماس در انتهای صفحه را پر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

افزایش رتبه گوگل


سئو و وب برندینگ دو ستون در کنار یکدیگردند . به کمک علم سئو صاحبان سایت ها و شرکت ها می توانند خود را در لیست اولین های دنیای اینترنت قرار دهند. معمولا امروزه با گسترش اینترنت و وب 60 درصد قشر جوان و میانسال بسیاری از کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. و از این 60 درصد معمولا 50 درصد سر و کارشان با موتور جستجوی گوگل است.

بهینه سازی سایت علمی است که به بهینه سازی وبسایت ها برای موتور های جستجو می پردازد . برای برندینگ در دنیای اینترنت سئو یکی از اصلی ترین ابزار های موجود می باشد.

از این رو حضور در صفحات نخست گوگل یکی از بزرگترین ابزار برای افزایش فروش و برندینگ شما در دنیای اینترنت خواهد بود. سئو و بهینه سازی وبسایت باعث می شود ساختار کلی سایت شما برای بررسی موتور های جستجوی گوگل راحت تر باشد ، و در نهایت ربات های گوگل در این بررسی ها با توجه به بهینه سازی سایت شما به این نکته پی می برند که سایت شما مستحق قرار گرفتن در لیست 10 سایت برتر دنیا در صفحه نخست گوگل است.

سئو

سئو و بهینه سازی علمی


سئو و بهینه سازی سایت ها باید براساس استاندارد های وب باشد. البته موضوع اصلی طراحی سایت براساس اصول سئو و الگوریتم های گوگل است ، تیم طراحی سایت هنر سپید در این راستا سعی می نمایند با اصول سئو و بهینه سازی سایت بهترین کیفیت را ارائه نمایند.

اصول بکار رفته برای بهینه سازی سایت همه الگو برداری از الگوریتم های گوگل می باشد و کارشناسان ما سعی می نمایند ، سئو و بهینه سازی در شرکت هنر سپید براساس علم روز انجام می پذیرد.

برای مشاوره رایگان در مورد سئو و بهینه سازی با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس : 09127933514





No comments:

Post a Comment