Saturday, October 1, 2016

طراحی سایت شرکتی






طراحی سایت شرکتی : با فراگیر شدن استفاده از اینترنت تقریبا تمامی کسب و کار ها دچار تغییر و تحولاتی شده و بسیاری از شرکت ها با استفاده از بستر عظیمی که فضای مجازی فراهم کرده است پیشرفت ها و فرصت های جدیدی برای خود ایجاد کرده اند.

طراحی سایت شرکتی شروعی در فضای مجازی


طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی




اولین گام موثر برای حضور در دنیای اینترنت و استفاده از این فناوری ساخت سایت شرکتی می باشد. با فرصت هایی که طراحی سایت شرکتی برای صاحبانش ، در دنیای اینترنت فراهم می کند راه گسترش شرکت و ورود به بازار های جدید را هموار تر کرده و این سایت به عنوان شناسنامه ی اینترنتی شرکت، معرفی کننده ی کسب و کار شما در عرصه ی جهانی و بین المللی خواهد بود.شما می توانید در این سایت به معرفی شرکت پرداخته، رزومه کاری و اهدافی که دارید را بیان کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت شرکتی


هر سایت باتوجه به هدفی که ساخته می شود ، امکانات و ویژگی های خاصی را در اختیار صاحبان سایت و بازدیدکنندگانش قرار می دهد. در این قسمت به بررسی امکانات و ویژگی های طراحی سایت شرکتی می پردازیم ، لازم به توضیح است که تمامی این امکانات دارای قابلیت شخصی سازی و اختصاصی شدن را دارند:

 
































































امکانات فنی قیمت ۲۵۰۰۰۰۰ تومان
۱-  استفاده از زبان برنامه نویسی  ،  php    ،   html 5   ،  css 3  ،   js    در طراحی سایت
۲- طراحی منو ( امکان ایجاد منو و زیر منو )
۳- اسلایدر تصاویر در صفحه اصلی
۴- سیستم ورود و ثبت کاربران ( لاگین به سایت )
۵- مدیریت کاربران
۶- خبر خوان ( RSS )
۷- اخبار ثابت /   اخبار روان   / اخبار خطی در سایت 
۸- مدیریت اخبار سایت
۹- استفاده از ویرایشگر حرفه ای برای تولید محتوا و اخبار در سایت
۱۰ – پشتیبانی ویرایشگر از زبان برنامه نویسی html 5
۱۱- مدیریت مطالب سایت /  مجموعه مطالب  ( شاخه ها )
۱۲- سیستم کامنت گذاری و نظر دهی  برای مطالب سایت
۱۳- نمایش مطالب سایت به کروسل
۱۴- ایجاد ایمیل شرکتی به تعداد نامحدود با فضای نامحدود
۱۵- ایجاد صفحات  ۱- تماس با ما  ۲- درباره ما   
۱۶- نمایش تاریخ در سایت  ( تقویم شمسی  ، قمری ، میلادی به همراه ساعت )
۱۷- ایجاد نقشه سایت
۱۸- جستجو در سایت
۱۹- نمایشگر نمایش صفحات دیده شده از سایت
۲۰- ایجاد گالری معمولی تصاویر و مدیریت منظم ان ( مدیریت بسیار آسان )
۲۱ – ایجاد مطالب مرتبط در زیر هر مطلب از سایت
۲۲ – امکان تگ گذاری  و برچسب گذاری مطالب
۲۳- امکان ایجاد فیلد های خاص بر مطالب
۲۴ – ایجاد گالری تصاویر برای هر مطلب مدنظر 
۲۵ – تهیه نسخه چاپی از تمامی صفحات سایت
۲۶- امکان جا به جایی باکس ها در سایت
۲۷- مدیریت کلی سایت
۲۸ – امکان پشتیاب گیری از سایت
۲۹ – امکان بازیابی اطلاعات از مدیریت مطالب
۳۰ – فوتر و هدر  در تمامی صفحات ثابت است .
۳۱- سایت کاملا ریسپانسیو است .

در طراحی سایت شرکتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟


در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که رعایت آن ها نحوه ی کارکرد سایت را بهتر کرده و باعث می شوند موتور های جستجو راحت تر سایت ما را شناسایی کرده و بازدید کنندگان نیز از آن راضی باشند.

۱-      استفاده از استاندارد های طراحی سایت


سرعت لود صفحات ، محل قرار گیری منو های سایت ، نحوه ی تقسیم بندی ، بخش بندی سایت و.. در استاندارد های طراحی سایت تعیین می شوند. علاوه بر اینکه سرعت لود صفحات برای موتور های جستجو مهم بوده و یکی از معیار های رتبه بندی سایت در نتایج جستجو است ، برای کاربران و بازدید کنندگان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارد است (مخصوصا زمانی که میزان سرعت اینترنت کاربران پایین باشد). با بکارگیری استاندارد های طراحی سایت ، این مشکل به راحتی حل شده و نحوه ی چینش مطالب ، تصاویر ، منو ها و زیر منو ها بر اساس اصول و قواعد ریاضی و مهندسی بر روی  سایت پیاده سازی می شود.

تصاویر در طراحی سایت نیز اهمیت ویژه ای داشته و نقش اصلی جذابیت سایت را بر عهده دارد که باید طبق اصول و استادارد های طراحی سایت انجام پذیرد تا علاوه بر زیبایی ظاهر ، سرعت لود صفحات را پایین نیاورد.

۲-      طراحی سایت شرکتی بر اساس اصول سئو


بهینه سازی سایت

سئو سایت




یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت شرکتی باید به آن توجه ویژهای شود ، طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد. اگر طراحی وب سایت شرکتی از همان ابتدا بر اساس اصول سئو و بهینه سازی سایت باشد، موتور های جستجو سایت ما را راحت تر جستجو و شناسایی کرده و در ادامه ، کار  سئو سایت و بهینه سازی سایت راحت تر و سریع تر بوده و هزینه ی کمتری نیز خواهد داشت. شرکت طراحی سایت و سئو سایت هنر سپید با زیر نظر گرفتن الگوریتم های موتور های جستجو ، آخرین تغییرات آن ها را شناسایی کرده و سایت های خود را نیز بر همین اساس طراحی و پیاده سازی می کند.

۳-      طراحی سایت شرکتی به صورت چند زبانه و دو زبانه


یکی از موثر ترین و راحت ترین و در عین حال ارزانترین راه های حضور در بازار های جهانی ، طراحی سایت چند زبانه و دو زبانه می باشد. از این طریق می توانید در کشور های هدف خود نیز کسب و کار و تجارت خود را رونق داده و آن را جهانی ساز کنید.

۴-      طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو


امروزه با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها، اغلب وب گردی ها و گشت و گذار های اینترنتی از این طریق انجام شده و طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا ) به یکی از ملزومات در طراحی سایت شرکتی تبدیل شده است.

سئو سایت شرکتی


بعد از طراحی سایت نوبت به سئو سایت شرکتی می رسد. حضور در صفحه ی اول و نتایج ابتدایی موتور های جستجو مساوی است با حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان و بازدید کنندگان جدید. در این حالت موتور های جستجو کار تبلیغ و بازاریابی سایت شما را برعهده گرفته و به عنوان منبع معتبر برای جستجوی افراد سایت شما را پیشنهاد می دهند.

سئو سایت در کنار وهمراه سایر روش های بازاریابی اینترنتی مانند: بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ ، ارسال ایمیل تبلیغاتی) ، بازاریابی محتوا ، بازایابی شبکه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی می تواند تاثیر زیادی روی سایت و روند کسب و کار شما داشته باشد.

طراحی سایت شرکتی بیشتر برای چه کسب و کار ها و شرکت ها مناسب است؟


شاید به نظر برسد که طراحی سایت شرکتی اغلب برای شرکت ها و سازمان های بزرگ مناسب  تر باشد. ولی واقعیت خلاف این امر بوده و حتی شرکت هایی وجود دارند که شاید در دنیای واقعی حتی نامی از آن ها نشنیده باشید اما در دنیای اینترنت به لطف داشتن یک سایت خوب ، یک کسب و کار حرفه ای راه انداخته و بسیار موفق نیز هستند. همانطور که در بالا هم به این امر اشاره شد: طراحی سایت به عنوان شناسنامه و هویت شرکت شما در فضای اینترنت بوده و میزان پیشرفت در این بستر گسترده نامحدود و بی پایان می باشد.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت هنر سپید با بهره گیری از آخرین متد روز دنیا، بهترین ایده ها و طرح ها را برای سایت شما دارد، برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

با هنر سپید بروز باشید…




No comments:

Post a Comment