Sunday, October 2, 2016

سئوی محلی در طراحی وب سایت






سئوی محلی در طراحی وب سایت : سئوی محلی (Local SEO) یکی از مفاهیم بسیار با اهمیت در سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد بدین صورت که گوگل مکان جغرافیایی سایت را مشخص می نماید و سپس موتورهای جستجو به دنبال سوابق سایت می گردند تشخیص موقعیت جغرافیایی مکان هر کاربر از طریق آی پی به راحتی انجام پذیر است ولی مشخص کردن محل جغرافیای وب سایت به نظر کمی دشوار به نظر می رسد.

سئوی محلی


دقت داشته باشید که تمام فعالیت هایی که در وب سایت انجام می دهید مکان و جغرافیایی که در آن قرار دارید را تحت پوشش قرار می دهید با فعالیت در وب سایت در مکان محلی خود این مکان را به روبات های گوگل و سایر موتورهای جستجو نشان می دهد که رعایت این موضوع را سئوی محلی می گویند.

بحران های طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۵

در واقع سئوی محلی یک روند در جهت بهینه سازی وب سایت طراحی شده برای افزایش رتبه ی سایت در نتایج محلی که توسط موتورهای جستجو به خصوص گوگل صورت می پذیرد که وابسته به مکان جغرافیایی کاربران سایت می باشد.

سئوی محلی را از کجا شروع کنیم


درج نام منطقه در بین کلمات کلیدی


گوگل در گزارشی اعلام کرده است که در حدود بیش از یک سوم جستجوها و ورودی ها به سایت هدف محلی است ، ضمن رعایت این موضوع صاحبان وب سایت ها می توانند با اعلام کردن مکان جغرافیایی که در آنجا فعالیت می کنند در کلمات کلیدی وب سایت خود موقع طراحی وب سایت بازدید کنندگان خود را افزایش دهند.پس برای انجام سئوی محلی به راحتی می توانید بار درج نام شهر یا منطقه خود در کنار متا کلید های خود یک کلمه کلیدی تازه ایجادکرده و آن را برای انجام سئوی محلی طراحی وب سایت خود انتخاب کنید ، دقت داشته باشید بررسی اصول سئو درون سایت بسیار مهم است ،کلمات کلیدی خود را درون مطالب تگ alt تصاویر و حتی عناوین صفحات وی سایت خود به کار ببرید .

درج آدرس در فوتر سایت


می دانیم که اکثر سایت ها فوترشان در تمام صفحات تکرار می شود با در طراحی وب سایت یکی از آیتم های سئوی محلی درج آدرس در فوتر سایت می باشد . تکرار فوتر و در نتیجه آدرس جغرافیایی شما در تمام صفحات موجب می شود تا محل کسب و کار شما بیشتر شناخته شده باشد که این کار در حرکت به سمت سئوی محلی سایت می باشد.

تاثیر ابزار گوگل business در سئوی محلی وب سایت


برای اینکه گوگل بهتر بتواند وب سایت شما و مکان جغرافیایی شما را بشناسد تا از طریق این عمل مطالب و محتویات سایت شما سریع تر ایندکس شود بهتر است که نام شرکت و کسب وکار خود ، همچنین آدرس آن را در گوگل business درج نمایید تا کمکی برای شناساند شما به گوگل باشد.

موتورهای جستجو به خصوص گوگل توجه ویژه ای به جستجوی محلی دارد و به دنبال ارائه مطالب و اطلاعات از نزدیکترین مکان به درخواست کننده می باشد ، به احتمال زیاد این موضوع در آینده ای نچندان دور از حساسیت بالایی نیز برخوردار شود.پس علاوه بر کارهای زیادی را که در رابطه با سئوی سایت خود انجام می دهید بهتر است به سئوی محلی نیز توجه داشته باشید.

بحران های طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۵

الگوریتم کبوتر و تاثیر آن در سئوی محلی وب سایت


به احتمال زیاد نام الگوریتم کبوتر وب سایت گوگل را شنیده اید هم چنین به تاثیر آن در جستجوهای گوگل را نیز توجه داشته اید ، گوگل برای بهبود نتایج جستجو یی که کاربران در مکان های مختلف انجام می دهند الگوریتمی را در جهت جستجوی محلی ارائه داده است به نام الگوریتم کبوتر که مکان جغرافیای درنتیجه جستجوها و همین طور در نقشه گوگل تاثیر گذار است که در نهایت در تغییر رتبه بندی وب سایت موثر خواهد بود.البته قدرت الگوریتم کبوتر برای وب سایت های انگلیسی بیشتر از سایر زبان ها است ولی این بدان معنا نمی باشد که الگوریتم کبوتر به زبان های دیگر اهمیت نمی دهد.این الگوریتم بیشترین تاثیر را در سئوو بهینه سازی وب سایت بهد از طراحی وب سایت دارد.

نتیجه

طراحی وب سایت هنر سپید : اکثر شرکت ها امروزه برای افزایش در آمد و هم چنین رونق کسب و کار خود اقدام به طراحی وب سایت برای خود نموده اند. باید شرکتها بدانند که وب سایت آنها به صورت محلی جستجو می شوند در نتیجه باید در طراحی سایت به سئوی محلی در این باره بیشتر توجه کنیم.بدین معنا کعه باید کلمات کلیدی مورد استفاده در طراحی وب سایت با درج موقعیت محلی یا شهر مورد نظر انتخاب شوند و در سپس برای سئو سایت اقدام شود.دقت داشته باشید که طراحی وب سایت و سئوی محلی سایت نتیجه اش سود آوری بیشتر برای صاحبان وب سایت خواهد شد.




No comments:

Post a Comment