Sunday, October 2, 2016

طراحی وب سایت دندان پزشکی






طراحی وب سایت دندان پزشکی : این روزها که هر حرفه و پیشه ای برای معرفی کار و خدمات خود وجلب مشتریان و کارفرماهای بیشتر به طراحی وب سایت رو آورده است ، جامعه پزشکی نیز وارد میدان شده است و پزشکان گوناگون اقدام به سفارش و طراحی وب سایت جهت معرفی خود ، کلینیک خود و خدماتی که در کلینیک آنان انجام می گردد نموده اند .
طراحی وب سایت دندان پزشکی یک راهکار مفید برای پزشکانی است که خود را از سایر دندان پزشکان ماهرتر می دانند و تمایل دارند کاربران زیادی را با توانایی خود آشنا نمایند و علاوه بر بیماران سابق خود به عده جدیدی خدمات دندان پزشکی ارائه دهند .
برای آنکه وب سایت شما کارآمد باشد و بازدیدکننده برای مطالعه آن وقت صرف نماید ، طراحی وب سایت دندان پزشکی باید به شکلی حرفه ای طراحی گردد . باید کار با ان برای بازدید کننده ساده باشد و بازدید کنندگان به آسانی بتوانند به بخش های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند .

طراحی وب سایت دندان پزشکی

چه نکاتی در طراحی وب سایت دندان پزشکی اهمیت دارد ؟


۱) کلیه خدماتی که در این کلینیک دندان پزشکی انجام می شود .
۲) لیستی از هزینه های هر نوع درمان یا خدماتی که روی دندان ها و لثه ها صورت می گیرد . مانند ارتوندسی ، جراحی های لثه ، کشیدن دندان عقل و …
۳) آدرس کلینیک و شماره های تماس
۴) روزها و ساعت های حضور پزشک در مطب .
۵) امکان تعیین وقت قبلی یا تغییر آن از طریق وب سایت و بدون نیاز به تماس تلفنی .
۶) امکان ارسال اس ام اس همگانی از طریق سایت برای بیماران .
۷) رزومه ای از دندان پزشک و تیم دندان پزشکی ، مدارک تحصیلی و افتخارات آنان .
۸) تصاویری از سیستم استریل کردن لوازم پزشکی ( جهت اطمینان دادن به بیماران از پاکیزه و عاری از میکروب و ویروس های خطرناک بودن لوازم) و محیط مطب .
۹) مقالات و توضیحاتی جهت آشنایی ، در مورد انواع اعمال پزشکی فک و لثه و دندان . به عنوان مثال توضیحاتی در مورد ایمپلنت ، انواع ارتودنسی ها و …

در پایان به این مطلب توجه نمایید که تنها هنگامی وب سایت شما عملکرد مفید خواهد داشت که افراد زیادی از آن بازدید نمایند . برای رسیدن به این مقصود وب سایت شما باید در نتیجه موتورهای جستجو از رتبه خوبی برخوردار باشد . به همین منظور بهترین گزینه آن است که به منظور طراحیئ وب سایت پزشکی از متخصصین سئو کمک بگیرید .




No comments:

Post a Comment