Monday, October 3, 2016

طراحی سایت دیجی کالا

طراحی سایت دیجی کالا :سایت دیجی کالا به عنوان یک نمونه از سایت های موفق در زمینه ی طراحی سایت تجارت الکترونیک می باشد به نحوی که با رتبه ی الکسای ۶۸۱ تبدیل به یکی از پر بازدید ترین و پر فروش ترین سایت ها در ایران شده است.ولی:
راز موفقیت طراحی سایت دیجی کالا چیست؟
چگونه می توان یک سایت همانند دیجی کالا داشت؟
طراحی سایت دیجی کالا توسط چه کسانی انجام شده است؟
طراحی سایت دیجی کالا برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟
ساخت سایت شبیه به دیجی کالا چه امکانات و ویژگی هایی را در اختیار ما می گذارد؟
برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت دیجی کالا ، با ساخت سایت و سئو سایت هنر سپید همراه باشید…

طراحی سایت دیجی کالا

طراحی سایت دیجی کالا توسط چه کسانی انجام شده است؟


سایت دیجی کالا با CMS اختصای و تحت زبان برنامه نویسی asp.net طراحی و ساخته شده است ، تیم طراحی این سایت در خود دیجی کالا بوده و از پشتیبانی قدرتمندی استفاده می کند. ولی این عوامل دلیل نمی شود که کسی سایتی همانند آن را نداشته باشد،تیم طراحی سایت شرکت هنر سپید توانسته است قالب های کاملا مشابه و یکسان با این سایت را ساخته و از آن پشتیبانی کند، این قالب ها علاوه بر CMS های اختصاصی، با سیستم مدیریت محتوای جوملا نیز سازگاری کامل را داشته و شما می توانید به راحتی با آن به فعالیت پرداخته و کالا و خدمات خود را عرضه کنید. ظاهر و ویژگی های این قالب طراحی شده کاملا مشابه با سایت دیجی کالا بوده و تمامی امکانات آن دارای قابلیت شخصی سازی می باشند.

طراحی سایت دیجی کالا برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟


سوال دیگری که در اینجا مطرح می شود این است که طراحی سایت دیجی کالا برای چه کسب و کار هایی مناسب بوده و بازدهی بهتری دارد. برای پاسخ به این سوال باید گفت که این نوع سایت ها با پایه و اساس طراحی سایت فروشگاهی ساخته می شوند و برای اغلب افرادی که قصد ورود به حوزه ی تجارت الکترونیک ، و فروش اینترنتی محصولات و خدمات خود را دارند مناسب می باشد.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت مشابه دیجی کالا


اگر به سایت دیجی کالا مراجعه کرده باشید متوجه خواهید شد که محصولات به صورت منظم دسته بندی شده و کار برای کاربران بسیار ساده است و افراد با صرف کمترین زمان می توانند به هدف خود در سایت برسند. در ادامه به بررسی برخی از این امکانات و ویژگی های می پردازیم:

مرتب سازی محصولات


مرتب سازی محصولات این سایت کاملا کاربر پسند بوده و کاربر می تواند در کمترین زمان معیار های خود را برای انتخاب محصولات اعمال کرده و در نهایت با لیستی از گزینه های پیشنهادی مواجه می شود که کار انتخاب را برای او راحت تر می کند. (برای مثال این معیار ها در انتخاب گوشی تلفن همراه ، شامل گزینه هایی مانند رنگ ، ابعاد ،تعداد سیم کارت، میزان حافظه ، دوربین ، رنج قیمت و.. می باشد. )

طراحی سایت دیجی کالا

مقایسه محصولات


شما می توانید در لیست انتخابی که در بالا به آن اشاره شد کالاهای مورد نظر را به صورت کاملا تخصصی مقایسه کرده و اطلاعات کاملی از آن ها را بدست آورده و پس از آن اقدام به خرید کنید، (در هر بار مقایسه ۵ مورد می توان انتخاب کرد.) علاوه بر این در طراحی سایت مشابه دیجی کالا شما می توانید تخفیات ویژه ای اعمال کرده و فروش فوق العاده نیز داشته باشید.

طراحی سایت ریسپانسیو


از دیگر ویژگی های طراحی سایت دیجی کالا می توان به طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سایت برای موبایل) و مطابق بودن آن با استاندارد های طراحی سایت اشاره کرد ، تمامی این عوامل دست به دست هم داده تا ما یک طراحی سایت بر اساس سئو داشته باشیم  و ترافیک سایت خود را از این طریق افزایش دهیم.

دلایل موفقیت طراحی سایت دیجی کالا


در ادامه به بررسی برخی از دلایلی که باعث موفقیت این تیم در حوزه ی تجارت الکترونیکی و فروش اینترنتی شده است، می پردازیم:

اعتماد سازی در فضای اینترنتی


اعتماد سازی در فضای اینترنت حرف اول را زده و یکی از دلایل اصلی موفقیت سایت دیجی کالا اعتماد مشتریان به این سایت می باشد، از آنجایی که امروزه کلاهبرداری های اینترنتی زیاد شده است ، پیداکردن سایتی که اعتماد مشتریان را به خود جلب کند دشوار است.و سایت دیجی کالا این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

طراحی سایت دیجی کالا

اطلاعات جامع


همانطور که در بالا نیز اشاره شد این سایت اطلاعات کاملا جامع و خوبی در رابطه با محصولات در اختیار مشتریان خود قرار داده و از فن بازاریابی محتوا در طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کرده است.شما می توانید با انتخاب هر محصول اطلاعات کاملا جامعی را در رابطه با آن بدست آورده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن کنید.

قیمت های مناسب


اغلب قیمت محصولات این سایت کاملا رقابتی بوده و در بسیاری از موارد پایین تر از قیمت های موجود در بازار می باشد. در کنار قیمت پایین ، اغلب این محصولات دارای گارانتی نیز می باشند.

پشتیبانی طراحی سایت دیجی کالا


تحویل کالا در سریع ترین زمان ممکن (فعلا در تهران) و گارانتی محصولات موجود در فروشگاه به همراه فرصت یک هفته ای برای تعویض محصولات و پاسخ گویی به مشتریان باعث جذب هرچه بیشتر مشتریان شده و از این طرق این سایت در کنار جذب مشتریان جدید، مشتریان سابق خود را نیز حفظ می کند.

طراحی سایت دیجی کالا برای چه کسانی مناسب است؟


شاید در ابتدا به نظر برسد که این نوع سایت ها فقط برای فروش محصولات دیجیتال و گوشی مناسب باشد و برای سایر کسب و کار ها مناسب نباشد، ولی به هیچ وجه این گونه نبوده و این نوع از طراحی سایت فروشگاهی برای تمامی سایت ها مناسب بوده و می توان به راحتی هر کالا و خدماتی را در آن معرفی کرده و فروش داشته باشید. مدیریت این سایت بسیار قرتمند بوده و امتیاز های زیادی برای صاحبان سایت فراهم ممی کند.

📌 توجه 📌 مشاوره رایگان برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی


اگر شما به دنبال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستید و به دنبال مشاوره تخصصی هستید ، با شماره تماس های هنر سپید در تماس باشید یا عدد 👈🏼 ۲۱ را به شماره تلفن 👈🏼 ۰۹۱۲۷۹۳۳۵۱۴ ارسال نمایید تا کارشناسان هنر سپید برای مشاوره رایگان طراحی سایت فروشگاهی با شما تماس بگیرند .

No comments:

Post a Comment