Monday, October 3, 2016

جذب کاربران به سمت فروشگاه اینترنتی

از جمله مهمترین کاربردهای طراحی سایت امروزی را می توان راه اندازی فروشگاه های اینترنتی دانست.شاید در طراحی وب سایت پیشین و در گذشته تفاوت زیادی میان یک وب سایت و آنچه که امروز تحت عنوان وبلاگ می‌شناسیم وجود نداشت و تنها محیطی در اینترنت برای قرار دادن دسته ای از مطالب در کنار عکس ها بشمار میرفت، با این وجود امروز به لطف پیشرفت تکنولوژی و دانش برنامه نویسی، اپلیکیشن های تحت وب زیادی هم بطور اختصاصی با کاربردهای ویژه یک وب سایت و هم بطور عمومی تولید می‌شوند که از جمله مهمترین آن را می‌توان فروشگاه های اینترنتی عنوان کرد.
کاربران را به مشتریان خود تبدیل کنید

یک طراحی سایت حرفه ای بدون بازدیدکنندگان و یک فروشگاه اینترنتی بدون مشتریان خود معنا و مفهومی ندارد، پس یک فرد نه تنها بعد از طراحی سایت فروشگاهی ، بلکه حتی پیش از راه اندازی رسمی آن باید به فکر استراتژی‌های کاربردی به منظور جذب کاربر باشد.یکی از نکات مهم در خصوص فروشگاه های اینترنتی این است که اگرچه ممکن است کاربران از طرق مختلف نظیر موتورهای جستجو و یا تبلیغات بنری در وب سایت های دیگر وارد وب سایت شما شوند، با این وجود اگر از روش های جذب موثر برای ابقاء آن ها استفاده نکنید، همواره باید متکی به خریداران گذری بمانید که در اکثر اوقات سبد خرید پر و قابلی ندارند!
خدمات ویژه و متفاوت ارائه کنید

اگر کار خود را با تازگی شروع می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که ممکن است بسیاری دیگر در زمینه شغلی شما از مدت ها قبل فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده و مشتریان زیادی را به مت خود جلب کرده باشند.در چنین شرایطی چرا باید متوقع بود که کاربران وب سایتی با تجربه، کارکشته و مورد اطمینان را رها کرده و به سمت شما که شناخت زیادی ازتان نداشته و فاکتور اساسی جلب اعتماد را برآورده نکرده‌اید بیایند؟
همه چیز پیرامون انتخاب صحیح آیکون‌ها در طراحی سایت

holiday-shopping-online

با واقع بینی مشخص می شود که برای جذب کاربران در چنین شرایطی لازم است تا با ارائه خدمات ویژه کاربران را به سمت خود جلب کرده و در ادامه با استفاده از این فرصت بوجود آمده، بازدیدکنندگان را به کاربران خود تبدیل نمایید.
از جمله این خدمات ویژه می توان به قرار دادن محصولات با تخفیف ویژه، ارسال رایگان به نقاط مختلف تا حد ممکن، امکان بازپس گیری کالا طی مدت زمانی طولانی‌تر از حالت استاندارد، قرار دادن هدایای کوچک در بسته های خرید کالا و… اشاره کرد.
این آیتم‌ها هرچه که باشند، باید به طور محسوسی فروشگاه شما را از دیگر رقبا محسوس کرده و آن ها را به سمت شما متمایل کند.
کدام زبان‌های برنامه نویسی را برای توسعه طراحی سایت باید فرا بگیریم؟
در شبکه های اجتماعی فعال ظاهر شوید

کاربران امروز زمان قابل توجهی را در طی روز در شبکه های اجتماعی میگذارنند، از همین رو فعالیت در این مکان‌ها به طور حتم به بیشتر دیده شدن نام و نشان شما و حک شدن نام این فروشگاه اینترنتی جدید منجر خواهد شد.

u
از طرف دیگر فعالیت در شبکه های اجتماعی و بروزرسانی مرتب آن ها در کنار پاسخ گویی به نظرات کاربران با ایجاد یک رابطه صمیمی میان کاربر و فروشنده، زمینه جذب آن‌ها به سمت شما فراهم خواهد شد.

No comments:

Post a Comment